KÖRKORT

December har börjat väldigt bra för mig. Vill ni veta varför? För att igår klarade jag mitt KÖRKORT! Äntligen. Så skönt att ha det nu. Ett körkort är verkligen vad jag behöver. Han jag körde upp med sa till mig att det var en väldigt bra julklapp jag fick i år. Det är faktiskt sant! 
 
Jag kan typ inte fatta att jag har körkort nu och första gången man körde själv utan någon bredvid sig var framförallt konstigt. Men jag tycker inte att det är läskigt att köra själv. Tycker det är mer roligt att köra. Det känns också skönt att inte mina dagar går åt att behöva övningsköra eller plugga teori. Min motivation till att blogga är tillbaka, nu kommer jag verkligen blogga mycket. 
 
Ha en trevlig helg! Kram. ♥ 
Min egna bil. Som dock måste in och fixas för att det är fel på den. Men förhoppningsvis så blir den fixad på måndag. 
 
 











Kom ihåg mig?