Julkalender

Vanligtvis brukar jag enbart ha en vanlig chokladkalender att öppna varje dag enda fram till julafton. Men i år har jag skaffat mig en till. En lite roligare. Det är en julkalender från Glitter.se. De hade tre olika. En med bara smycken, en för barn och den jag har som är mer beauty grejer i. Tänkte att den passar mig mest då jag tror faktiskt att det ska finnas smink i. Den kändes även roligare då det känns som att det är mer olika saker i än att man bara får smycken osv varje dag. 
 
Min idé är att jag ska visa er varje dag vad jag får. Tänkte att det kan vara roligt och det börjar redan imorgon. Det känns verkligen inte som att det är december (!) redan imorgon. Synd bara att snön försvann. Annars hade det nog känt mer som jul. Är det snö där ni bor? 
 
I alla fall så är jag grymt taggad på jul. Alla fina julpynt, jumust, julgodis och maten. Är så himla sugen på julbord. Bara det att jag är hungrig nu när jag sitter och skriver detta gör det inte bättre. Får helt enkelt vänta till julafton. Ha det bra med er! Kram. ♥ 
 











Kom ihåg mig?