Sleek i-Divine - Au Naturel

Ett budget märke som jag gillar är 'Sleek'. Jag är säker på att jag inte är ensam om det. En produkt jag tänkte tipsa om idag är en palett med ögonskuggor. Deras 'Sleek i-Divine' paletter. Just i skrivande stund har jag två. En jag fick i julklapp och en jag köpt själv. 
 
Den på bild är 'Au Naturel'. En perfekt palett för vardagen. Jordnära färger som passar alla. Både matta och skimriga. Du kan verkligen göra vilken ögonsminkning du vill. På JFR.se kostar dem endast 129 kr och det är 12 skuggor i en palett, hur bra och billigt låter inte det? Jag har ingen aning om hur många paletter det finns men det är många. Vilket betyder att det finns en palett för ALLA. Jag kommer defenitivt köpa mig fler paletter från 'Sleek' och även andra smink produkter de har. Bra pigmenterade produkter som håller för ett så bra pris, så mycket bättre kan man inte få det!  
 
Ett tips är också att de är perfekta att ge som present eller julklapp. Jag fick min första palett från 'Sleek' av min kompis i julklapp och jag blev så glad. Nu när det snart är jul är det ju faktiskt ett smart tips. 
 
Du hittar paletten som är på bilden HÄR. ♥ 
 











Kom ihåg mig?