Trött, nya utmaningar och julshopping.

Hej på er! Idag har jag inte gjort mycket alls. Kollat en hel del youtube och lite serier också. Känner mig inte riktigt kry idag. Eller det har jag väl inte varit på över två månader då jag blev förkyld i början på september och är fortfarande krasslig. Hostan är värst, ibland får jag svårt att andas och det är så obehagligt. 
 
Men som sagt. Har inte gjort så mycket idag men kan vara skönt att ha några slappar dagar ibland. Trött är jag också så vill typ bara dricka kaffe. Igår dock sökte jag till ett nytt jobb. Är både nervös men tycker också det är spännande med lite nyare utmaningar. Jag är sjukt taggad faktiskt! 
 
Jag ska försöka beställa lite fler julklappar. Har börjat lite men det är ju som sagt första advent på söndag och imorgon är det en månad kvar till julafton. Jag och Samuel ska eventuellt jul-shoppa lite på lördag. 
 
Nu ska jag gå och käka middag. Kram på er! ♥ 
 











Kom ihåg mig?