Rimmel Match Perfection Foundation

Sitter och dricker kaffe och lyssnar på One Directions nya singel Drag Me Down. Började lyssna igår eftermiddag och kan redan sjunga den utantill. Är man en Directioner så är man. 
 
Nu till det jag ville visa. Tänkte tipsa om en foundation. Det finns ett märke som jag länge har velat testa och det är Rimmel London. Nu har jag faktiskt testat lite saker ifrån dem och en av dem är en foundation. Rimmel Match Perfection Foundation. Det är verkligen en favorit. Den är lätt på huden men gör verkligen sitt jobb. Täcker bra och det går bra att även lägga ett till lager om man vill ha ännu mer täckning. Den finns att köpa HÄR.
 
Verkligen något jag rekomenderar om man är ute efter en ny foundation. Den är både bra och skonsam för din budget just för att den kostar 82kr på feelunique.com
 
Tryck på bilden också. 
 











Kom ihåg mig?