Makeup Wanties

1. Urban Decay Ultimate Basics Palette 
2. M.A.C Velvet teddy 
3. Urban Decay All Nighter Foundation
 
Här är produkter jag gärna hade klickat hem. Lite dyra men kan faktiskt önska mig dem som både julklapp och födelsedagspresent då jag fyller år så nära jul. Paletten har verkligen allt, sett så många youtubers använda den och gjort så snygga sminkningar. Skimriga skuggor må vara snygga de med men jag faller verkligen mer för matta skuggor. Jag gillar verkligen att den har de perfekta bruna färgerna och som sagt att alla skuggor är matta. 
 
Läppstiftet behöver vi inte ens prata om. Nude är grejen för mig och faktiskt så är jag säker på att paletten ihop med läppstiften skulle vara så snyggt. En snygg ögonmakeup med paletten och sen läppstiftet på.
Foundation vill jag så gärna testa. Urban Decay har verkligen blivit ett märke som jag tycker är bra och är säker på att jag skulle gilla denna foundation. Skulle nästan vilja klicka hem den och sen göra en 'first impression'. Skulle inte det vara kul att se på min kanal? Oavsett vad så är jag säker på att jag kommer klicka hem den inom kort.
 
♥ ♥ ♥ 











Kom ihåg mig?