NY VIDEO

Snart kommer det en ny video ut på min Youtube-kanal. Tryck där det står Youtube i vänstra hörnet eller HÄR för att komma till min kanal. Den ska bara sparas nu sen lägger jag upp den. Lägger upp videon här också. 
 
Äntligen säger jag bara. Men vet dock inte vad jag ska göra till nästa video. Jag själv älskar 'Chit chat get ready with me' videos. Kan jag göra en sådan video? 
 
Sen önskade jag att jag hade en bättre kamera. Den tar jättebra bilder men gillar inte riktigt att filma med den. Både att kvaliten inte är så bra och att jag heller inte har en viewfinder, alltså att jag inte ser mig själv när jag filmar. Det blir till exempel svårare för mig att veta om jag syns bra, om det är rätt vinkel osv. Utan jag får trycka på kameran, gå och sätta mig, gå tillbaka och titta på det lilla klippet och sen justera kameran. Förstår ni vad jag menar. 
 
Som sagt, den funkar men det är lite småsaker jag stör mig på. Vet vilken kamera jag skulle vilja ha. Men vi får se helt enkelt. ♥ 
 











Kom ihåg mig?