Urban Decay: Naked 2

Jag tänkte att ni skulle få se min Urban Decay Naked 2 palett lite bättre. Jag pratade ju om den i min senaste video. Som jag sa så har jag suktat efter denna palett sen jag började kolla på YouTube och det är väldigt längesen. När jag fyllde 19 år, i början på januari köpte jag denna palett till mig själv som en present. Den är dyr men eftersom att jag velat ha den så länge så kände jag bara att NU måste jag ha den.
 
Jag älskar alla färger då de passar mig så bra både för mina ögon och vad jag gillar för färger när det kommer till ögonskuggor. Du har verkligen allt du behöver för att göra en perfekt ögonmakeup. Vardag som till fest. Jag tror till och med att om du skulle glömma ta med dig en eyeliner så skulle du ändå inte behöva en då det finns en svart matt skugga. Det kan man komma långt på. Man får även en borste med. Själva paletten i sig känns så lyxig. 
 
När jag köpte den så kostade den närmare 500 kronor men nu har sidan jag köpte den på 10%. Så nu kostar den 384 kronor istället. Ingen frakt heller. Super bra. 
 
Du hittar den HÄR. ♥ 
 


H    •  

Åh den vill jag också ha, kanske borde slå till när det är rabatt :)

Svar: Tycker jag verkligen! Denna palett är grym! :)
Jenny Enbäck

Fanny    •  

Är verkligen så sugen på att köpa den!










Kom ihåg mig?