On The Road Again

För lite mer än ett år sen var jag på någonting jag aldrig kommer att glömma eller ångra att jag gjorde. Om en vecka ska jag göra det igen. Jag ska gå på en One Direction konsert. Förra året vinkade till och med Harry till mig inte bara en utan två gånger. Ni kan ju bara tänka er min reaktion första gången han vinkade till mig. Jag vet att jag grät när de sjöng 'Little Things' och dagen efter hade min röst nästan helt försvunnit. Men det var det värt och jag kommer nog sjunga och vråla lika mycket denna gången också. En favoit låt av det nyaste albumet och som jag hoppas de kommer spela är '18'. 
 
Jag kan inte riktigt fatta att jag ska se dem igen och nu med ståplats främre. Förra året hade jag bakre, men det var bra det också. Jag är så glad och längtar så mycket nu. Förresten, ska du också gå på One Direction konserten? ♥
 











Kom ihåg mig?