rainy days

Hej kompisar! Min svenska lärare var sjuk idag så fick sluta tidigare. Så jag och mina kompisar passade på att gå och fika. Tog en biskvi och kaffe. Så gott verkligen. Jag tackar heller inte nej till att få sitta och snacka lite skit med mina kompisar. För det är lite trevligt faktiskt. 
 
Jag ska snart gå och sova. Blir en tidig morgon imorgon för att jag ska på företagar-frukost som börjar kl 7.30. Tillbaka till skolan och jag slutar innan 16.00. Så en lång dag blir morgondagen för mig. Jag har som sagt ett UF företag och tänkte göra ett inlägg där jag förklarar vad det är (för er som inte vet) och sen skriva lite om min produkt. Kanske någon som till och med vill köpa! 
 
Säger godnatt så ska försöka blogga imorgon om jag hinner. Kram på er! ♥ 
 


Jhennifer    •  

Lycka till imorgon. Håller tummarna att det ska gå bra❤️










Kom ihåg mig?