Late night thoughts

Klockan är jättemycket, jag vet. Känns som att jag har haft mycket att göra denna veckan så bloggen har kommit lite åt sidan. Tänkte bara uppdatera lite nu innan jag ska sova. 
 
Idag åt jag lunch hos mormor och morfar, fikade även lite men var tvungen att åka runt klockan 14.00 då jag skulle fira min älskade farmor som fyllde hela 85 år i måndags. Det blev fika igen, på tårta såklart. Det slutade med att jag kom på att jag hade druckit fyra koppar kaffe på bara två timmar. Men jag älskar kaffe så det gör inte mig någonting. 
 
Kan ni fatta att julafton är nästa vecka. Nu på kvällen har jag slagit in julklappar som jag ska ge till två av mina kompisar. Jag går verkligen 'all in' när det kommer till att slå in julklappar. Dock tar det så lång tid för mig. Men det är det värt. För jag tycker det är kul och göra julklapparna fina och speciella. Sen lägga dem under min lilla julgran gör det bara ännu bättre. Blir så fint. Hann bara slå in dem här ikväll men fortsätter nog imorgon.
 
Detta inlägg har tagit mig allt för lång tid att skriva. Har två katter på mitt rum som vill ha min uppmärksamhet. Sov så gott! Kram. ♥ 
 











Kom ihåg mig?