Tre veckor kvar

Hej allihopa! Äntligen fredag och snart helg. Idag är det även tre veckor kvar tills jag fyller år och imorgon är det en vecka kvar till julafton. 
 
Idag har jag gjort lite ärenden i stan. Köpte de resterande julklapparna jag hade kvar att köpa och nu känner jag mig klar med alla jag ska köpa julklappar till. Kan hända att jag köper något litet om jag hittar något mer. Känns också skönt att jag slipper ut i den värsta julruschen vilket jag kan tänka mig är nästa vecka. Då ALLA ska ut i butikerna och handla. Dock brukar jag och mamma handla det mesta av julmaten dagen innan julafton. Men det är ändå helt okej. 
 
Hoppas ni alla får en bra helg. Kram! ♥ 
 


rememberthiis.blogg.se    •  

Mysiga bilder :)

Miss Baby Peaches    •  

Villka söta lyktor!










Kom ihåg mig?