Mitt Företag - Under Control UF

Hej allihopa! 
Ni vet att jag skrev tidigare att jag har ett UF-företag. Ungföretagsamet för att vara exakt. Det är när vi elever startar upp ett eget företag, i grupp eller ensam, en tjänst eller en produkt. Det är säkert några som läser min blogg som går gymnasiet och som har eller ska driva ett UF-företag. Sen när UF "året" är slut avvecklar man företaget eller så har man som mål att fortsätta efter men inte som ett UF-företag då. Ett UF-företag är ett riktigt företag och man har chansen att driva det på skoltid, vilket jag tycker är riktigt kul. Ett enda stort projekt som man kan fördjupa sig in på. Kanske till och med lyckas väldigt bra med företaget också. 
 
Vi är fyra stycken tjejer i min grupp som säljer en värme-tångshållare. För dina stylingsverktyg som blir väldigt varma. Se bilden nedanför, lite lättare att förstå vad det är. Vårt företag heter Under Control UF
 
Vår Affärsidé 
"Under Control UF säljer värmetångshållare för plattång och locktång. Produkten vänder sig till kvinnor i åldern 16-70 år. Vår värmetångshållare håller din plattång och locktång på rätt plats. Med vår produkt undviker du trassliga sladdar och framförallt skyddar du din familj och vänner från att bränna sig. Hållaren är enkel att använda och lätt att placera vart du vill. Med vår värmetångshållare vet du alltid var ditt redskap är!" 
 
Den är otroligt smart just för att du kan hänga upp den på din vägg med sugproppar (helst kakel, spegel och där det är en blank yta). Alltså så får du inga brännmärken på dina möbler eller prylar och du behöver inte heller göra hål i väggen. Det finns så att du ska kunna hänga upp den med skruvar men vill att du ska kunna ta med dig din plattång eller locktång utan problem och kunna underlätta stylingen på ett bättre sett oavsett vart du än är i världen.
 
Vill Du köpa den så kan du göra det via vår Facebook eller mail: [email protected] 
Om du vill ha den skickad till dig så kan vi fixa det. Då tillkommer det en liten avgift på ungefär 40 kronor. 
 
Vi finns även på instagram - undercontroluf 
 
 











Kom ihåg mig?