en riktig myshelg

Hur har eran helg varit? Det slutade med att vi inte åkte till sommarstugan igår utan det fick bli en dag hemma. Min syster kom hit med sina hundar. Så på kvällen satt jag, brorsan och syrran på min soffa och kollade på Spring. Mysig dag om jag får säga det själv. Har dock varit otroligt trött hela helgen. Just nu är jag så trött så skulle kunna gå och lägga mig redan nu. 
 
Idag söndag har jag, städat min toalett (har en egen eftersom att jag har mitt rum i källaren), tvättat alla mina sminkborstar och bakat. Kanske därför jag är så trött. Förresten, jag vet att jag har fått ett antal frågor om hur jag tvättar mina sminkborstar. Jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg här framöver om hur jag gör. Det är så super enkelt att jag knappt behöver visa. Men tänker göra det ändå. Jag har till och med funderat på om jag skulle göra en video. Men håll utkik här framöver! 
 
Ha en bra söndagskväll! Kram. ♥ 
 











Kom ihåg mig?