Frukost och Sportlov

Hej på er! Idag är det söndag men har sportlov nu, mitt sista sportlov faktiskt men ska bli så skönt med lite ledigt. På helger eller när jag är ledig så äter jag frukost väldigt sent. Beror nog mest på att när jag vaknar är jag aldrig hungrig utan mår mest illa. Så brukar vara vaken i säkert 2 timmar innan jag känner att jag kan och vill äta. 
 
På vardag då det är skola så äter jag aldrig frukost och så har det nog varit i hela mitt liv. Men jag har försökt ändra på det. Tänkte göra ett inlägg lite senare i veckan om vad jag brukar göra när jag lyckas äta frukost på en vardag. Så lätt och så gott! 
 
Idag åt jag: yoghurt med jordgubbar, kiwi och banan på. Så gott och så lätt + hårdbrömacka med ägg på. Såklart drack jag kaffe också. Men kommer som sagt göra ett inlägg lite senare! Ha en bra dag! Kram. ♥ 
 











Kom ihåg mig?