Godmorgon ♥

Godmorgon måndag! Första dagen på sportlovet och är så glad att få vara ledig denna vecka. Bytte i sängen igår och det bästa jag vet är nya rena lakan. Jag brukar även hänga ut mina kuddar och täcke en liten stund så de blir så där extra härliga. 
 
Vad händer idag? Jo idag ska jag dammsuga mitt rum och min soffa för imorgon kommer min älskade kusin Malin hit. Ska bli så kul att få umgås med henne. Denna gången har jag ju körkort också så nu kan vi göra precis vad som helst nästan. 
 
I fredags så skaffade jag mig ett litet klösträd till mina katter. Vi har en uppe men jag bor i källaren och den ena katten (inte den på bilden) tycker väldigt mycket om att klösa på min soffa. Båda två verkar gilla den och so far so good för har inte hört eller sett något klös på min soffa förutom på klösträdet. 
 
NU dags för kaffe! Ha en bra dag! Kikar säkert in lite senare. Kram ♥ 
 
 
 


Wilma Ahlborg    •  

Sv: jaa men så gör jag också ibland och håret blir sååå stort efteråt och älskar det också haha!! Jaa men de är samma här, så himla kul med inspo! Kramis hoppas du får en fin dag :)










Kom ihåg mig?