It's our paradise, it's our war zone

Vilken härlig lördag det har varit. Men än är dagen inte slut. Vaknade av en blå himmel och strålande sol. Det var runt 5 grader mitt på dagen och det var nästan så att man kunde känna på våren! 
Jag och min bror åkte till mormor och morfar och var där under hela dagen. Min älskade morfar hjälpte mig att byta vindrutetorkare på min bil för de gjorde verkligen inte sitt jobb och förstörts så mycket under vintern. 
 
Igår var vi några stycken hos Samuel. Drack vin och hade det riktigt trevligt! Så det får vi ta om någon gång tycker jag. Glömde dock min laddare så kunde inte använda min telefon under förmiddagen men hämtade den innan jag åkte till mormor och morfar. Så typiskt när man intalat sig själv att man inte kommer glömma den. Haha. 
 
Nu ska jag gå upp till familjen och fixa lite gott och sen kolla på mello. Ha en bra kväll! Puss. ♥ 
 
 











Kom ihåg mig?