Jag är tillbaka

Nu har jag varit borta en väldigt lång tid. Men jag har haft mycket att göra både med UF-företaget och i livet. Så nu ska jag börja om på nytt och börja blogga igen. I alla fall försöka skriva en eller två gånger om dagen. Jag vill även börja göra mer YouTube-videos också. För det är någonting jag tycker är superkul! Bloggen också. Jag älskar att skriva och den 19:onde februari som var i fredags tror jag så har jag nu bloggat i 6 år!! Alltså 6 (!) hela år! 
 
Under mitt uppehåll har jag hunnit fylla 19 år. Fyller år på 13 dagen den 6 januari, alltså 13 dagar efter julafton. UF-företaget rullar på det med och i början av februari hade vi en mässa i Ludvika galleria. Det var den lokala mässan. Nästa mässa är i Lugnet, Falun som då är DM. Det finns även att man kan komma till SM med sitt företag. Vi har även nu också fått en återförsäljare Elon, Elbolaget i Ludvika. 
 
Sen har jag varit sjuk några gånger. Feber och förkylningar mest. Ett tecken på att jag kanske stressar för mycket. Så nästa vecka ska det bli så skönt med sportlov! Nu ska jag dricka upp mitt te så ses vi imorgon. Godnatt! ♥ 
 











Kom ihåg mig?