Urban Decay Naked 2

I början av januari köpte jag mig en palett som jag har velat ha i säkert 5 år. Jag skojar verkligen inte. Det är Urban Decays Naked 2 palett. Det är färger som verkligen tilltalar mig och jag älskar att exprimentera med ögonskuggor.
 
I denna palett så har du verkligen allt du behöver. Från en ljus matt till en mörkare matt som passar perfekt att sudda ut med eller att ha i globlinjen. En ljus lite highlight ögonskugga som passar perfekt i inre ögonvrån eller under ögonbrynen. En massa skimriga ögonskuggor och det bästa är den längst ut. En svart matt ögonskugga. Det är perfekt för att glömmer man sin kajal eller eyeliner så är det inte helt kört ändå för med en svart matt ögonskugga kan man ändå göra rätt mycket med, speciellt om man glömt sim eyeliner. Som ni märker så älskar jag denna paletten! 
 
Mina favoriter är: Half Baked, Bootycall, Chopper, Tease och YDK. Alla är såklart en favorit men det är nog dem jag använt mest. 
 
Det bästa är också att du får med dig primer samples. Alltså man får med sig fyra olika prover på deras ögonprimers. Man får med orginalet, EDEN som är matt, SIN som är skimrig och Anti-Againg. Den sista kanske inte passar mig riktigt som är 19 år men jag tänker ändå prova den OCH det är mycket produkter i proverna. Den första orginalet räckte mig i nästan 2 månader! 
 
Den finns att köpa HÄR eller tryck på den första bilden. Fri frakt till och med! 
Nästa köp från Urban Decay blir nog Naked 3 paletten eller en bronzer palett. 
 


Kajsa Johansson    •  

Sjukt fräsig!

Linn    •  

Åh är så sugen på Naked 2, har ettan och skuggorna är verkligen jättebra! :)

Sarah    •  

Kul att du äntligen köpte den :)

Elin    •  

ååh vad roligt med nytt smink! Finns inget bättre.

Felicia    •  

Så fina färger :)










Kom ihåg mig?