3 mars: fika, sushi och pulka.

Hejsan! 
Vi var till Ludvika och kollade på den där klänningen men det var samma där också. Fanns bara en kvar så vi får väl söka vidare. Vi gick och fikade istället och åkte sen till Rusta och handlade lite på Coop. Vi ska försöka göra sushi hemma. Både jag och min kusin älskar sushi men vi har aldrig testat att göra eget så vi får se hur det går. 
 
Sen åkte vi hemmåt igen men stannade en stund hos min mormor och morfar och fikade igen. Men vad gör det liksom. Haha. Är väldigt pigg nu dock eftersom att jag drack kaffe i morse, när vi fikade i stan och hos mormor och morfar.
 
Efter det åkte vi på ett litet äventyr. Vi åkte till utkikstornet här där jag bor och kollade utför slalombacken. Mycket snö men skönt med frisk luft. Eller hur? 
 
Nu ska vi nog bara ta det lugnt en liten stund. Vi funderar på att åka pulka ikväll, cause why not? Ni får ha det så bra! Kram. ♥ 
 


Wilma Ahlborg    •  

sv: Ja det tror jag absolut, jag är också väldigt torr i hyn och den funkade super för mig, bara man smörjer in sig med en fetare kräm efteråt! Det enda negativa är att man måste beställa hem 8 masker som minst så man kan inte testa med en ifall man inte skulle gilla dom.. Men jag tyckte iallfall att den var superbra! Kramis :)

freja, trelleborgs största blogg    •  

så gott med semla :D

Svar: Jaa, speciellt när det är vanilj i. Så gott! :P
Jenny Enbäck

Wilma Ahlborg    •  

SV: Ja men ge det en chans, kanske blir en ny favorit :D Såg på @katrinzytomierska (<-instagram) att hon la ut en rabattkod som gav 30% så kolla där ifall du tänkte beställa! :) kramis










Kom ihåg mig?