Bal, slalom och snööö.

Hej på er! 
Idag gick jag upp tidigt för att jag skulle åka och testa balklänning. Jag tar studenten i år och varje år är det bal ungefär en vecka innan man tar studenten. Det är säkert så på många andra gymnasium också. 
JAG HITTADE EN! Man fick dock inte ta några bilder där men tar säkert en massa bilder på själva baldagen så då kommer ni få se den. 
 
Lite senare på dagen kom min andra kusin, min faster och deras pappa. Vi åkte upp till slalombacken och var där ett bra tag. Min kusin och hans pappa åkte slalom medans jag, min andra kusin och bror åkte längst upp och satte oss där och kollade på alla som åkte. Snöade som sjutton så visste inte ens om jag kunde komma upp med min lilla bil. Men jag lyckades! Nu snöar det inte lika mycket men jag är så trött på denna snön så nu vill jag vår och sommar! 
 
Nu ska vi snart äta. Mamma har gjort grekispyttipanna, typ en massa gott i ett och en massa vitlök. Gott gott! Ha en trevlig kväll. Kram! ♥ 
 











Kom ihåg mig?