PÅSKLOV

Nu är det äntligen lov igen. Mitt allra sista lov någonsin om jag inte börjar plugga igen såklart. Men det ser inte ut att bli så. Utan jag tänker nog försöka jobba nästan direkt efter studenten, få ett sommarjobb iallafall och sen känna efter om jag vill plugga till någonting annat än det jag utbildar mig till nu. 
 
Min enda lektion jag har på torsdagar blev inställd så mitt lov började redan när jag slutade skolan i onsdags. Så skönt att få en extra lov dag. Åt lunch hos mormor och morfar igår men hann bara äta och fika lite tills att jag behövde åka hem igen för behövde vara hundvakt åt min systers hundar och mina föräldrar var inte heller hemma så då fick jag ställa upp. 
 
Inte bloggat på typ en vecka men har bara känt mig stressad och haft ångest hela veckan. Försökte blogga en gång men gav upp för kom inte på vad jag skulle skriva ens. Vill försöka få upp en video på Youtube på lovet. Men vi får se. Nu ska jag inte göra så mycket mer tror jag. Ni får ha en trevlig fredagskväll. Kram. ♥ 
En gammal bild. VILL HA SOMMAR NU! 


rememberthiis.blogg.se    •  

Skönt med lov :D










Kom ihåg mig?