Stressig vecka.

Oj oj oj säger jag bara. Äntligen fredag och jag är ledig. Så skönt. I onsdags var det ju UF-mässa i Falun och vi var upp redan i tisdags och byggde så kom hem efter 20.00 båda dagarna så hann eller orkade knappt starta datorn. Tror ni förstår att denna vecka har varit lite stressig. Sen bara att bära och bygga upp montrarna tog på krafterna och alla saker vi hade i montrarna. Usch! Men nu är det över. 
 
Igår när jag kom hem vid 14.00 så gick jag och la mig och vaknade innan 18.00 för att jag skulle hämta mamma, annars hade jag sovit mer! Var så sjukt trött och hade sådan huvudvärk. Så idag var det skönt att få vakna när jag vill och hade inte några problem att somna och sov hela natten utan att vakna. Snacka om att man var och är trött. 
 
Jag har både kollat Youtube som vanligt och pluggat lite svenska. Så nu ska jag göra mig i ordning. Sen ska jag hämta mamma när hon slutar och då ska vi nog handla för vi funderar på att äta tacos ikväll. Mums. Ha det bra fina ni så ses vi lite senare! Kram. ♥ 
 
Så sant! Ta hand om er. ♥











Kom ihåg mig?