Despite all of my problems. I have a lot to be thankful for.

Hej allihopa! Jag ska snart till min syster och hennes man. Jag och min familj är bjudna på middag. De var hos oss igår och åt tacos. Det var så gott. Verkligen. Det var längesen jag åt tacos. 
 
Min systers man har fixat med min bil igår och idag. Lite saker som ska fixas innan besiktningen som är snart och jag ska nog även sälja den snart för ska köpa en annan bil. Jag och min älskade SOL (som det så fint står på reg nr)  har hängt ihop i över ett år men letar nu efter någonting bättre. I min bil nu så har jag ingen AC och sitter någon som är lång bak så slår den alltid i huvudet vid gupp. Det är en liten Renault Clio. En bra första bil men nu vill jag testa någonting annat. 
 
Annars då? Tyckte ni om min senaste video? Jag ska försöka göra en till video snart. Om jag hinner ska jag filma nu ikväll. Annars så  filmar jag imorgon. 
 
Ha en bra kväll. Kram! ♥ 
 











Kom ihåg mig?