* * *

Hej allihopa! Är det bra med er? Jag har haft lite ont i huvudet de senaste dagarna, ingen aning om varför heller. Annars så har jag inte gjort så mycket. Skrivit klart ett nytt CV och håller på med peronsligt brev också. Jag sommarjobbade på Coop Konsum i somras och får ibland hoppa in och jobba där. Men jag ska försöka skaffa mig ett till jobb. Det skadar ju inte. För pengar vill man ju ha. 
 
För tredje dagen i rad så stod jag för middagen. Pappa jobbar eftermiddag denna vecka och min bror har haft både match, som då min mamma varit med på och träningar. Jag tycker om att laga mat, i alla fall om man gör till fler personer som till familjen eller vänner. Är jag själv hemma och ska bara laga till mig själv så tycker jag inte att det är lika kul. Är det bara jag som tycker så? 
 
Just nu sitter jag och funderar lite på vad jag kan göra på min YouTube-kanal. Planerar videos alltså. Har en idé men det skadar ju inte om jag får fler. Så ni får gärna kommentera förslag. Vad ni vill se där och det kan vara smink (tutorials), bakning, hauls osv. Jag vill verkligen komma igång med videos nu så kom med en massa förslag nu! 
 
Ni får ha en bra onsdagskväll för det ska jag ha. Kram! ♥ 
 











Kom ihåg mig?