Favorit cleanser: absolute dream clean

Min cleanser för att tvätta ansiktet tog slut för inte så länge sen och jag tänkte att denna gången ska jag köpa någon som jag aldrig testat. Så jag beställde en från JFR.se som kommer från märket 'formula 10.0.6'. Testat andra ansiktsprodukter av det märket så jag tänkte att jag kan lika gärna prova denna. 
 
Den heter 'absolute dream clean'. Den ska skumma vid rengöring och ska hjälpa att ta bort smink, olja och andra orenheter och att den ska motverka finnar. jag kan säga att jag verkligen gillar denna cleanser. Man verkligen känner när man arbetar med den på huden att den tar bort smink och orenheter väldigt bra. Efteråt är man både len och huden känns ren. 
 
Man behöver inte alls mycket heller. Lite räcker länge. Jag tar en liten klick av denna cleanser. Tar lite vatten i den andra handen och liksom försöker få upp lite lödder innan jag börjar massera in den i huden. I början när jag sköljer av den från ansiktet och huden så börjar jag alltid med lite varmare vatten, på slutet ändrar jag så att det är kallt. Det ska vara bra för porerna. Kallt vatten "stänger" porerna. På så sett har jag också märkt att mina porer inte är lika synliga. 
 
En riktigt bra cleanser om du frågar mig. Inga finnar har jag heller. Kostar endast 99kr på JFR.se! Inte alls dyrt för en sådan bra cleanser. Rekommenderar den verkligen! 
 
Du hittar den HÄR. ♥
Tänkte att jag skulle göra ett inlägg där jag visar rutin när jag tvättar ansiktet. Vilka produkter jag använder också. En hudvårdsrutin. 


Emelie Karlsson    •  

Älskar det där märket! Speciellt "three times sublime" och "one smooth operator"!

Svar: Jag med, testat en utav deras ansiktsvatten och det var sjuuukt bra!!
Jenny Enbäck










Kom ihåg mig?