Min helg

Hej allihopa! Är det bra med er? Jag har mått lite sådär över helgen. Är säker på att jag faktiskt hade lite feber igår också. Jag hade tänkt att jag skulle fixat med mitt rum i lördags. Tagit fram julpynt och sen filmat det som en 'room tour christmas edition'. Men tänkte att jag skulle filma det idag och försöka få upp den ikväll eller imorgon kväll. Varför jag säger imorgon kväll är för att det redan kommer ut en video imorgon som jag tidsinställt. 
 
I lördags fick jag dock mycket gjort. Köpte en hel del julklappar så jag är nästan klar. Köpte såklart lite till mig själv. Lite saker ska jag visa här på bloggen. När jag kom hem var jag helt däckad. Somnade en stund och vaknade med världens huvudvärk. När jag vaknade på söndagen mådde jag lite bättre så jag och Samuel åkte till Ludvika för att titta lite där också. Köpte fler julklappar också. Känns skönt att jag är ute i tid, och att jag snart är klar med alla julklappar också.
 
På kvällen dock kom huvudvärken igen och hade så ont i kroppen. Tog ett bad men det hjälpte inte. Fick bara mer huvudvärk. Frös ena stunden och svettades den andra. Så är säker på att jag hade feber. 
 
Nu ska jag fika med mina föräldrar som precis har kommit hem från jobb. Förresten, har ni testat att ha avocado på macka. Det är så grymt gott, ni måste testa. Har på lite salt också. Dessutom är det bröd som mamma har bakat själv. Så grymt gott. ♥ 
 











Kom ihåg mig?