Snö, bilder och videos.

Hej! Snöar det hos er? För en vecka sen kom den första snön här där jag bor. Snöade hela den dagen och jag trodde faktiskt inte heller att det skulle hålla så länge. Dum jag var som trodde det för nu är det helt vitt ute. Ser inte heller ut som att det kommer töa på ett tag. 
 
Sitter här med datorn och har redigerat lite bilder. Någonting jag saknat. Nu när jag haft sådan lång uppehåll med bloggen så har jag inte "behövt" redigerat, om ni fattar vad jag menar. Man kan såklart fota och redigera bilder utan en blogg. Men jag tycker det är roligare när jag kan visa dem så här. 
 
Jag sitter även här för att planera lite blogginlägg men även videos jag kan lägga upp på YouTube. Vill verkligen försöka nu med både blogg och videos. Låter inte det roligt? Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bara ta det lugnt. Kram ♥ 
 











Kom ihåg mig?