En väldigt bra måndag

Måndag och ny vecka och den har börjat riktigt bra. Jag börjar egentligen 12.45 på måndagar men åkte upp lite tidigare för att hålla på med UF (Har ett inlägg om vad det är HÄR) eftersom att det är DM-mässa i Falun, Lugnet på onsdag. Sen gick jag på svenskan som vanligt och kom hem efter 14.00. 
 
Jag har ett ovanligt bra humör idag. När jag kom hem gjorde jag kaffe som vanligt, kan jag inte leva utan. Sen har jag städat lite på mitt rum och dammsugit både golv och soffan. Jag har ju som sagt två katter och min soffa drar åt sig hår något otroligt så måste dammsuga den emellanåt. Sen bestämde jag mig för att träna. Har en app på mobilen som jag inte kan komma ihåg vad den heter nu men gjorde några övningar. Inte så jätte avancerat men eftersom att jag inte tränat på ett tag så räcker det nu i början. Var även på en promenad igår med en kompis. Så skönt verkligen! 
 
Nu ska jag nog plugga lite eller kolla Youtube som jag alltid gör. Ha det bra! Kram. ♥ 
 


Wilma Ahlborg    •  

Sv: jaa det är så jobbigt.. :( nej men fy!! Usch jag lider verkligen med dig.. <3

Stor kram till dig med!!










Kom ihåg mig?