MAC lipstick

När jag var i Stockholm för inte så länge sen köpte jag två MAC läppstift (och en läppenna också). Har ett sen tidigare i färgen 'faux' som jag verkligen älskar och använt det ett bra tag nu. Har ett tidigare inlägg om när jag skriver om färgen 'faux' HÄR
 
 
WhirlDet första ni ser är i färgen 'whirl' och det är i formulan 'matte'. Sen tidigare har jag bara testat på 'satin' och det är egentligen min favorit fomula när det kommer till MAC-läppstift. 'Whirl' är brun i undertonen som ni ser och också ganska mörk. Sitter bra under dagen och jag skulle säga att den passar både för vardagen men även fest. 
 
Twig - Nu kommer vi till min favorit. Nämligen 'twig'. Nu ser den väldigt röd ut på bilden. Men jag skulle nästan vilja säga att den är lite nude. Den är röd men ändå nude. Formulan är i 'satin' och som jag tidigare skrev är det min favorit. Ni kan säkert gissa att den är röd i undertonen också. Sitter också bra på. Funkar perfekt med läppennan jag köpte som är i färgen 'soar'. De går verkligen hand i hand. Jag har använt denna både till vardag och till fest. Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt men jag känner mig alltid så fin när jag har detta läppstift på. ÄLSKAR verkligen detta läppstiftet.
 
HÄR finns alla MAC läppstift på Kicks.se 
 
 
 


Miss Baby Peaches    •  

Spännande med lite nya färger för läpparna :)

Svar: Jaa, älskar att köpa nytt smink! :)
Jenny Enbäck










Kom ihåg mig?